Hotel Apeldoorn

Ervaar ultieme gastvrijheid op de Veluwe!

Algemene informatie

Hotel Apeldoorn is de ideale uitvalsbasis voor uw zakelijke bijeenkomst, feest of congres. Door de gunstige ligging aan de A50 en nabij de A1 is het hotel bijzonder geschikt voor úw evenement.

Naast de zestien multifunctionele zalen beschikt Hotel Apeldoorn over 151 luxe hotel kamers, een sfeervol restaurant en een zwembad. Na afloop van uw bijeenkomst kunt u nog even nazitten in de moderne hotelbar of stoom afblazen in de wellness of fitness. Het hotel beschikt daarnaast over gratis parkeergelegenheid. Als klap op de vuurpijl heeft Hotel Apeldoorn een zestien hectare grote hoteltuin met vrije uitloop kippen, varkentjes, bijenstal en een natuurspeeltuin.

Wij kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen in hét hotel op de Veluwe!

“Wij begeleiden u graag naar een succesvolle bijeenkomst en adviseren waar nodig. Laten we samen kijken naar de mogelijkheden!”
– Lisa – Sales Executive –

Hybride Meetings & Events

Maatregelen

Verantwoord vergaderen

Deze tijden vragen om een gepaste oplossing om in contact te komen met uw medewerkers en/of klanten. Hotel Apeldoorn biedt ook in deze periode diverse mogelijkheden om uw bijeenkomst invulling te geven.

“Bij ons kunt u verantwoord vergaderen met de service die u van ons mag verwachten!”
– Weronika – Banqueting chef –

The Glass House

‘The Glass House’ is direct gelegen aan de tuin en beschikt over een royaal terras, een bar, garderobe en eigen toiletten. Met een oppervlakte van 120 m2 is deze geschikt voor groepen tot 150 personen. De ligging van ‘The Glass House’ vormt tevens een goede uitvalsbasis voor buitenactiviteiten op het terrein!

Mogelijkheden:
· Uitgeserveerde lunch of diner
· Uitgebreid (thema) buffet
· Feestelijke borrel/receptie
· Heerlijke (winter) barbecue (minimaal 75 personen)
· Uitvalsbasis voor diverse buitenactiviteiten

Meetings & Events

Om uw bijeenkomst succesvol te maken is het vinden van een passende locatie van groot belang. Met maar liefst zestien multifunctionele zalen voorzien van de modernste faciliteiten bent u bij Hotel Apeldoorn op de juiste plek.

Onze medewerkers zetten zich elke dag vol enthousiasme in om uw bijeenkomst tot een uniek evenement te maken. Of het nu gaat over een werkoverleg voor twee personen of een volledig verzorgd congres inclusief feestavond. Samen met u zoeken we naar een geschikte invulling van uw evenement. Persoonlijke aandacht nodig? Graag nodigen wij u uit voor een kopje koffie / thee om uw wensen te bespreken.

Indien u meer specifieke wensen heeft kunnen we onze gespecialiseerde partners inschakelen. Graag nemen wij u dit werk uit handen zodat u maar één contactpersoon heeft.

“Samen met mijn collega’s verzorgen we tot wel 200 bijeenkomsten per maand. Toch is geen evenement hetzelfde! Een persoonlijke twist maakt uw dag onvergetelijk.”
– Niek – Banqueting Chef –

Faciliteiten

Vergaderarrangement* à € 17,50 per persoon, bestaande uit:
– Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in de business lounge
– Mineraalwater en mintjes in de zaal
– Zoete lekkernijen
– Gezonde en verfrissende tussendoortjes in de business lounge
– Beamer met projectie- of LCD scherm
– Flipover met papier en stiften

*Zaalhuur is niet inbegrepen bij het vergaderarrangement.

Tip!

Geen tijd om te lunchen? Voeg lunchpakketjes toe aan uw reservering. Handig voor onderweg!

Vergaderarrangement* à € 39,50 per persoon, bestaande uit:
– Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in de business lounge
– Mineraalwater en mintjes in de zaal
– Zoete lekkernijen
– Gezonde en verfrissende tussendoortjes in de business lounge
– Beamer met projectie- of LCD scherm
– Flipover met papier en stiften
– Lunchbuffet in het restaurant of working lunch in / nabij de vergaderzaal

*Zaalhuur is niet inbegrepen bij het vergaderarrangement.

Wist u dat...

We diverse uitbreidingen hebben op onze vergaderarrangementen. Op de volgende pagina treft u een overzicht de verschillende opties.

Vergaderarrangement* à € 69,50 per persoon, bestaande uit:
– Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in de business lounge
– Mineraalwater en mintjes in de zaal
– Zoete lekkernijen
– Gezonde en verfrissende tussendoortjes in de business lounge
– Beamer met projectie- of LCD scherm
– Flipover met papier en stiften
– Lunchbuffet in het restaurant of een working lunch in / nabij de vergaderzaal
– Uitgeserveerd 3-gangenmenu in het restaurant

*Zaalhuur is niet inbegrepen bij het vergaderarrangement.

Tip!

Tuinvrouw Elsbeth leidt u graag rond door onze hoteltuin. Daarbij vertelt ze u graag over het duurzame onderhoud .

De huidige tijd rondom het corona-virus vragen om extra maatregelen. Ook in het aanbod van ons assortiment hebben we wijzigingen doorgevoerd zodat u op een verantwoorde wijze kunt genieten van de creaties van de chef-kok. Uiteraard houden we daarbij de kwaliteit nauwlettend in de gaten.

Uitbreidingen vergaderarrangement

Working lunch / broodjesbuffet

Lunchbuffet

Working dinner / dinerbuffet

Vergadersnacks

Plateservice (in de zaal)

Business diner (in het restaurant)

Borreluurtje

Business borrel

Duurzaam samenkomen

Familie Van der Valk heeft duurzaam ondernemen hoog in het vaandel staan. Alle hotels zijn voorzien van de modernste technieken om hiermee de ecologische afdruk tot een minimum te beperken. Ook in Hotel Apeldoorn zijn verschillende maatregelen genomen om ook in de toekomst te kunnen genieten van onze prachtige natuur.

Duurzaam samenkomen beperkt zich niet alleen tot het beperken van de belasting op het milieu. Ook de betrokkenheid van medewerkers is voor de familie van grootbelang. Van der Valk biedt haar medewerkers een veilige, inspirerende en uitdagende werkomgeving met eerlijke kansen voor iedereen. De platte organisatiestructuur draagt bij aan een open en sociaal betrokken cultuur.

Meer lezen.

“Ons reserveringssysteem is gekoppeld aan de verwarming, zo wordt een ruimte alleen verwarmd als deze ook daadwerkelijk is verhuurd. Hiermee reduceren we ons energieverbruik.”
– Wioletta – Banqueting Chef –

Feesten & Partijen

Ieder feest bij Van der Valk Hotel Apeldoorn is uniek! Of het nu gaat om een bruiloft, verjaardagsfeest, bedrijfsfeest of een jubileum, u bent van harte welkom!

Samen met u organiseren wij een feest om nooit te vergeten. Persoonlijke aandacht, gastvrijheid, originaliteit en kwaliteit staan bij ons centraal. Wij nodigen u graag uit om de locatie te komen bekijken. Naast de feestzalen beschikt Hotel Apeldoorn over diverse soorten hotelkamers. Ideaal voor gasten die willen blijven overnachten.

Wij nemen uw wensen als uitgangspunt en adviseren u graag waar nodig. Ook kunnen wij voor u het contact onderhouden met externe partijen zoals bijvoorbeeld de DJ / band. Zo heeft u één contactpersoon. Lekker overzichtelijk!

“Wat zijn uw wensen? Ik denk graag met u mee!”
– Linsey – Sales Executive –

Bruiloft

Feestavond

Feestelijk diner

Dinerbuffet Royaal

Dinerbuffet Deluxe

Streekbuffet

Streetfood Buffet

Hapjesbuffet

Uitgeserveerd diner

Walking Dinner

Hotelkamers en omgeving

Sluit uw bezoek aan Van der Valk Hotel Apeldoorn in stijl af met een overnachting in een luxe kamer of suite. Alle kamers zijn zeer comfortabel ingericht en beschikken over de modernste faciliteiten en apparatuur. In de ochtend staat een uitgebreid ontbijtbuffet voor u klaar in het restaurant. De prijzen van de kamers zijn op aanvraag, zodat wij u altijd de scherpste tarieven kunnen aanbieden. De verblijfsbelasting bedraagt € 2,54 per persoon per nacht.

Geniet tijdens uw verblijf in Hotel Apeldoorn van het moderne wellness center met binnenzwembad en fitness ruimte. Liever naar buiten? Huur dan een fiets of maak een wandeling door onze tuin!

Wellness en fitness

Tuin

Fietsen

Shuttle service

Routebeschrijving

Landgoedlaan 26
7325 AW Apeldoorn

U kunt gratis parkeren bij Van der Valk Hotel Apeldoorn, tevens beschikt het hotel over twintig Tesla Supercharges en tien reguliere oplaadpunten voor hybride auto’s. Ook kunt u uw elektrische fiets opladen bij Hotel Apeldoorn.

Contactgegevens

Neem vrijblijvend contact voor ons op om de mogelijkheden te bespreken!

Hotel Apeldoorn
Inhoudsopgave
Algemene informatie
Verantwoord vergaderen
The Glass House
Meetings & Events
Vergaderarrangementen
Uitbreidingen vergaderarrangement
Technische informatie
Duurzaam samenkomen
Feesten & Partijen
Feestelijk diner
Hotelkamers en omgeving
Routebeschrijving
Contactgegevens